De naamswijziging houdt verband met de verbreding van het werkterrein van het bureau. Sinds de oprichting, acht jaar geleden, is deze uitgegroeid tot een adviesbureau met een drietal diensten: onderzoek, advies en interim. "Deze naam benadrukt de mensen achter ons bureau. Want het zijn onze medewerkers die samen met de klant online resultaten behalen. Met onze onderzoeken, adviezen en interimdiensten zorgen we ervoor dat ondernemingen en instellingen de kansen van het internet maximaal gaan benutten," aldus Geert-Jan Smits, directeur van Jungle Minds.
Sinds de oprichting, acht jaar geleden, heeft het bureau haar werkterrein geleidelijk uitgebreid tot een adviesbureau met een drietal diensten: Onderzoek, Advies en Interim. De naam is gewijzigd in Jungle Minds. "Deze naam benadrukt de mensen achter ons bureau. Want het zijn onze medewerkers die samen met de klant online resultaten behalen. Met onze onderzoeken, adviezen en interimdiensten zorgen we ervoor dat ondernemingen en instellingen de kansen van het internet maximaal gaan benutten," aldus Geert-Jan Smits, directeur van Jungle Minds.
De naamswijziging isaanleiding om met het personeel, klanten, relaties, journalisten en bloggers de discussie aan te gaan over de internetwereld in 2015.
Belangrijke trends die Jungle Minds identificeert, zijn:
- De opkomst van digitale identiteiten: meer persoonlijke dienstverlening met inzet van digitale paspoorten
- De kracht van persoonlijke netwerken: informatievoorziening en verkoop verschuift van bedrijven naar netwerken: het wantrouwen van de marketeer zet door
- De vervolmaking van de lego economie, mogelijk gemaakt door standaardisatie, 'widgetisatie' en toenemende personalisatie van producten en diensten.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!