De focus van Marcom ligt in 2014 op inspiratie en ontwikkelingen op het gebied van digital, e-commerce, mobile, innovatie en technologie. Welke concrete kansen en learnings zijn er voor de marcomprofessional? Naast de beursvloer dus extra aandacht voor seminars, praktische workshops, roundtables en debatten.
Willem Sijthof, directeur Adfo Groep en organisator van Marcom: Dit jaar zetten we een vernieuwd programma neer. Met nationale en internationale topsprekers en nieuwe programmaonderdelen waarbij niet alleen wordt gepraat over de thema’s die spelen in het vak, maar die ook direct in de praktijk worden gebracht. Marcom14 is meer dan ooit de playground waar professionals niet alleen kennis delen, maar ook inspiratie opdoen en met concrete ideeën en contacten naar huis gaan.’
Marcom is het grootste event in de Benelux voor de marketing-, communicatie-, & mediabranche en onderscheidt zich van andere events en congressen door alle marktsegmenten op één evenement samen te brengen. Zodat marcomprofessionals zich op alle relevante marketingonderwerpen kunnen oriënteren.
Marcom14 vindt dit jaar plaats op 3-4 juni in de Amsterdam RAI. Net als vorig jaar worden er ruim 7000 bezoekers verwacht.
100 sprekers zullen u twee dagen lang bijpraten over alles wat op dit moment speelt in het marcomvak. De eerste sprekers zijn inmiddels bekend: Raimo van der Klein (mobile technology specialist), Ingmar de Lange (marketing strategist), Bart Hufen (gamification specialist), Polle de Maagt (digital consultant) en Patrick Petersen (online marketing strateeg).
Op de hoogte blijven van alle berichtgeving rondom MArcom14? Volg ons op marcom14.nl, Facebook, Twitter of Linkedin.
De voorinschrijving voor MARCOM14 is gratis. Bezoekers die geen gebruik maken van de voorinschrijving betalen 50,- voor een kaartje. Inschrijven kan nu, op marcom14.nl.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!