Jack Daniel's Benelux zonder pitch naar Fitzroy

Na een korte oriëntatie is Fitzroy gestart met de ontwikkeling van een nieuwe merkcampagne.

Eerder deze maand lanceerde Fitzroy zijn .

Ondanks dat ;s en de gehele whiskey-markt sterk groeien, valt er nog veel bekendheid te winnen onder jong volwassenen.

&;Uiteindelijk zijn we allemaal op zoek naar authentieke merken met een rijke heritage&;, stelt , brand group manager Jack Daniel&;s Nederland. &;Jack Daniel&;s is zo’n merk. Maar we moeten niet vergeten die rijke geschiedenis relevant te maken voor de huidige doelgroep.&;

&;Wat ons betreft is Jack Daniel&;s het mooiste merk in de bar&;, voegt , eigenaar Fitzroy, toe. &;We staan te trappelen om met onze ervaring in deze markt en kennis van de doelgroep Jack Daniel&;s nog harder te laten groeien.&;

Naar verwachting wordt het eerste werk in het tweede kwartaal van 2016 gelanceerd en zal de merkcampagne een paar jaar doorlopen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie