Op maandag 13 april is het wederom tijd voor de jaarlijkse mappenavond van Stichting Jonge Honden. Inmiddels een traditie in reclameland. De stichting nodigt creatief directeuren van de grote en kleine bureaus uit om aan te schuiven en kennis te maken met de nieuwe generatie creatie.
‘Al het aanstormend talent in de reclame in de gaten houden is een full-time job voor de bureaus. Tegelijkertijd is het voor jonge reclamecreatieven een uitdaging om bij alle bureaus waarin ze geïnteresseerd zijn een afspraak te scoren. De Mappenavond van JongeHonden dient als ijkpunt voor de bureaus en als netwerkgelegenheid voor de jonge talenten.’ Aldus het bestuur van JongeHonden.
De avond wordt steevast drukbezocht door zowel creatieve studenten als junioren die op zoek zijn naar een kans, stage, baan. In gesprekken van ongeveer een kwartier krijgen de jonge talenten feedback op hun portfolio en hoe ze zichzelf en hun ideeën verkopen.
Tegelijk is het een kans voor de bureaus om te ontdekken wat de nieuwe lichting zoal te bieden heeft en wie de aanstormende namen zijn. Het is niet ongebruikelijk dat bureaus de JongeHonden Mappenavond zien als hèt moment om jong talent te scouten uit de aanwezige teams en individuën. Voor beide partijen geldt dan ook de tip: vergeet niet je visitekaartjes.
Bureaus worden door Stichting JongeHonden persoonlijk uitgenodigd. Heb je het gevoel te zijn overgeslagen en wil je als bureau op de Mappenavond aanwezig zijn? Stuur dan een bericht naar info@jongehonden.nl
Ben je zelf jonge hond en wil je meedoen met de mappenavond? Geef je dan snel op via het Facebook-event.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!