Indie heeft een nieuwe campagne ontwikkeld voor de introductie van Amstel Non-Alcoholic op de Russische markt. Volgens Lode Schaeffer, oprichter en partner van Indie, is dit een unicum. 'In Rusland is TV reclame voor alcoholische dranken – en dus ook voor bier – verboden. Op korte termijn gaat dit ook gelden voor non-alcoholisch bier. Met deze campagne “The Power of Time” maakt Amstel Rusland optimaal gebruik van de allerlaatste mogelijkheid om Amstel Non-Alcoholic via TV breed onder de aandacht te brengen.'
De campagne “The Power of Time” is ontwikkeld op basis van de al eerder door INDIE ontwikkelde campagnestrategie “The Gift of Time” voor Amstel Premium Pilsener in een aantal Oost-Europese landen. Die strategie leidde eerder tot een commercial die werd uitgezonden in onder andere Bulgarije, Kroatië, Macedonië en Wit-Rusland.
Credits
Creative Director: Lode Schaeffer
Designer: Eva Storck
RTV: Ineke Koornstra
Account Management: Maroeschka Volker, Tim Sneep
Amstel (Heineken Russia): Jonnie Cahill, Yiannis Evdokiadis, Olesya Lieber
Productiemaatschappij: Comrad
Regisseur: Eche Janga
Producer: Karlijn Paardekoper
D.O.P.: Mark de Meijer
Geluid: Wave Studios – Alex Nicholls-Lee
Off-line: Storm Post Production – Jurriaan van Nimwegen
On-line: Storm Post Production
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!