In de film zien we een ambitieuze jongeman tijdens zijn sollicitatiegesprek bij Klaverblad Verzekeringen. Hij zit strak in pak en is wellicht iets te zelfverzekerd. Naar eigen zeggen heeft hij veel ervaringen met agressieve verkoop en draait het om het scoren van klanten en targets.
Een mindset waar Klaverblad zich niet mee wil associëren, aangezien de jongeman een shot later weer in de lift staat. Klaverblad wil met de commercial laten zien dat zijn producten juist degelijk en betrouwbaar zijn. Daarmee zegt de verzekeringsmaatschappij het belang van de klant voorop stellen bij het ontwikkelen van verzekeringen.
Vanaf 24 augustus is de commercial te zien op televisie en online. Op 7 september gaat naast de tvc, een bijpassende radiocommercial in première.
Credits
Bureau: BVH
Strategie: Jeroen Kaal
Art/Copy: Maarten Bakker, Peter van Zijp
Account: Anne-Britt van Uchelen
Mediabureau: Stroom mediacommunicatie
Productiemaatschappij: Hazazah
Regie: Wim van der Aar
Productie: Cynthia Fidder