Het softwareplatform waarmee iedereen zelf mobiele apps kan bouwen, gaat samenwerken met Endurance International Group, een internationale aanbieder van online diensten. Endurance betaalt 15,2 miljoen dollar voor 40% van de aandelen van het Friese AppMachine.
CEO van AppMachine Siebrand Dijkstra: ‘In het verleden hebben we veel te vaak gezien dat de beste technologie werd verslagen door betere marketing. Nu slaan het beste product en de beste marketing de handen ineen. We verheugen ons vooral op deze samenwerking omdat Endurance, net als wij, gelooft dat er wereldwijd enorme kansen liggen om mobiele toepassingen voor het MKB te ontwikkelen. De software van AppMachine komt nu beschikbaar voor de meer dan 3,8 miljoen klanten van Endurance. Dit is voor AppMachine een geweldige mogelijkheid ons product wereldwijd bij miljoenen klanten aan te bieden. Niet gek voor een van oorsprong Fries bedrijfje. Hier in Fryslân Valley noemen we dit een Boppeslach.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!