Traditiegetrouw brengt Adformatie - in nauwe samenwerking met Ipsos - het jaarlijkse Kerstrapport.
Aan adverteerders en aan mediabureaus wordt gevraagd om de mediaexploitanten met wie zij zaken doen, te beoordelen.
De uitkomsten zullen uitgebreid aan bod komen in de laatste editie van Adformatie van het jaar: het Kerstnummer.
Ook de mediaexploitanten (en adverteerders) wordt gevraagd om een oordeel te vellen over de kwaliteit van het gebodene bij de mediabureaus.
Zo is er straks niet alleen een exploitant met het hoogste rapportcijfer in 2015, maar ook een mediabureau met het mooiste rapport.
Daarnaast wordt dit jaar ook weer aandacht besteed aan de vraag welke mediaexploitanten de beste prestatie leveren op het gebied van geïntegreerde marketingcommunicatie.
Het veldwerk voor het Adformatie Kerstrapport is op 29 oktober begonnen.
De enquête wordt zowel via een online vragenlijst als telefonisch afgenomen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!