Oriental Green House wil met behulp van emailmarketing en socialemediamarketing een nog sterkere band gaan opbouwen met klanten en prospects. Het Eindhovense restaurant heeft met 300 beschikbare plaatsen iedere avond veel stoelen te vullen. Ook wordt er in september een nieuw sushirestaurant geopend op Strijp S.
Simon de Wit, directeur van Oriental Green House: 'We waren op zoek naar een partner die ons kan helpen met het bereiken van onze doelstellingen op het gebied van online marketing. Het enthousiasme van de jongens van Happy Leads gecombineerd met hun jarenlange ervaring op het gebied van emailmarketing en social media marketing klonk meteen door in hun ideeën.'
Mathijs Visser (directeur Happy Leads): 'We werken voor grote klanten die nationaal en internationaal actief zijn, maar zien bij verschillende klanten en campagnes dat we juist ook regionaal een groot verschil kunnen maken.'
Happy Leads werkt onder meer voor KWF, Rode Kruis, AD Media, De Persgroep, Bakker Hillegom, Woonexpress, Boldking en Vacansoleil.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!