Hans Hagenaars naar VODW

'Bijzondere aandacht voor fact based marketingstrategieën en –organisaties, omnichannel en het verhogen van de financiële kennis van consumenten'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Hans Hagenaars, tot eind vorig jaar Directeur Particulieren van ING Nederland en in , heeft zich vanaf 1 oktober 2015 parttime verbonden aan adviesbureau VODW als &;chief challenger&;.

Transformatie
Hagenaars is als expert en klankbord inzetbaar bij vraagstukken op het gebied van strategie, marketing en organisatie binnen de financiële sector. ‘VODW wil met de uitgebreide ervaring van Hagenaars een extra toegevoegde waarde kunnen bieden aan zijn opdrachtgevers’, zo licht het bureau toe. ‘Bijzondere aandachtspunten daarbij zijn het ontwikkelen van fact based marketingstrategieën en –organisaties, omnichannel distributiebeleid en het verhogen van de financiële kennis van consumenten.’

Aan VODW zijn inmiddels 100 professionals verbonden. Het bureau positioneert zich als ‘dé aanjager van digitale transformatie bij grote ondernemingen op het kruispunt van customer centric denken en doen, marketingtechnologie en innovatieve organisatievormen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie