Grolsch verlengt samenwerking met Zwarte Cross Festival

De koninklijke bierbrouwer is ook de komende drie edities hoofdsponsor van het festival.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

zal tevens de exclusieve bier- en drankenleverancier blijven van het Zwarte Cross Festival en het kleinschalige Achterhoekse festival Mañana Mañana. Zowel Grolsch als organisator De Feestfabriek zijn tevreden over de samenwerking van de afgelopen jaren en zetten deze dan ook graag voort.

De Zwarte Cross en Grolsch hebben beiden hun oorsprong in Oost-Nederland en voelen zich sterk verbonden met de regio. Gisela Rule, marketing directeur bij Grolsch: ‘Grolsch en de Zwarte Cross zijn synoniemen – het is moeilijk het een zonder het ander voor te stellen. Als het meest karaktervolle bier van Nederland vinden we het geweldig om ons partnership met het meest karaktervolle festival van Nederland opnieuw te verlengen.’

Het Zwarte Cross Festival wordt sinds 1997 in de Achterhoek gehouden en is met 197.500 bezoekers in 2015 het grootste betaalde evenement van Nederland.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie