De andere genomineerden waren Christel van der Boom van DLV Public Relations in Amsterdam en Mariken van Woerkum werkzaam op het Ministerie van Justitie in Den Haag. De jury toetste de kandidaten op de volgende criteria: minder dan vijf jaar werkzaam in marketing of communicatie, op een bijzondere, eigen wijze te werk gaan, vooruitstrevend, creatief en vernieuwend zaken oppakken, concrete, recente resultaten laten zien van eigen projecten, jezelf op een duidelijke wijze in exact vijf minuten presenteren en in vijf minuten een visie over e-commerce neerzetten.
‘Gitta toont zich als een zeer harde werker die haar weg wel weet te vinden en haar eigen gang gaat zonder dat ze het strategisch belang van haar werkgever uit het oog verliest’, meldt het juryrapport. De jury bestond uit Betteke van Ruler, docente Communicatie aan de VU Amsterdam, Frithjof de Haan, voorzitter van de beroepsvereniging voor Communicatie, Eline Danker, general manager van Buena Vista International (Europe), Michael van Os, hoofdredacteur Adformatie en Anne-Marie Voorhoeve, voorzitter VMC.
Barteling kreeg als prijs een glazen VMC Pluim met inscriptie, een mediatraining van Brainbox Media en gratis lidmaatschappen van Marketing Executive Center en VMC. (3-10-2000)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!