Gillette & McLaren Mercedes breiden samenwerking uit

De nieuwe sportmarketingcampagne moet ‘mannen inspireren’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

, het mannenverzorgingsmerk van Procter & Gamble en het hebben een meerjarig partnerschap getekend om de marketingcampagne, gericht op ‘Precision Engineering’, te voeren.

Het partnerschap heeft betrekking op Europa, het Midden-Oosten en Afrika.

De nadruk komt te liggen op ‘de manier waarop de twee merken de grenzen van technologie verleggen’.

Naar eigen zeggen is Gillette voorloper in de scheercategorie en McLaren is ‘pionier van het eerste carbonvezelframe in de Formule 1 en introduceerde succesvolle elektronische systemen’.

De nieuwe sportmarketingcampagne moet ‘mannen inspireren’.

Dit gebeurt door communicatie in zowel tv, digitaal, pr en in-store-programma’s.

McLaren Mercedes F1-coureurs Jenson Button en Kevin Magnussen zijn in de campagne te zien.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie