Bastion Hotels, de grootste zelfstandige hotelketen in Nederland, heeft na een pitch gekozen voor Dept. Het ontwerp en de bouw van het nieuwe eCommerce platform ligt in handen van TamTam (part of Dept) en wordt ondersteund door een SEO strategie door Expand Online (part of Dept). Met hulp van het nieuwe platform moet Bastion Hotels nog beter inspelen op de wens van de (online) doelgroep. Door het online boekingsproces zo eenvoudig mogelijk in te richten hoopt de hotelketen de conversie verder te verhogen.
Nolet, familiebedrijf en fabrikant van jenever, wodka en gin, kiest voor de samenwerking met Fama Volat. Het bureau werkt aan de merkpositionering van jenevermerk, Ketel1.
Het nieuwe Nederlandse modemerk dayz heeft zonder bureau-oriëntatie gekozen voor Canday, Creative Agency. Het bureau heeft zowel de positionering als de introductiecampagne ontwikkeld. Vorige week was de lancering van het merk tijdens de Modefabriek in Amsterdam. dayz claimt een onderscheidende plek in het modelandschap door 'unieke voorwaarden en voordelen voor detaillisten te combineren met een wekelijks geüpdatet aanbod voor de vrouw'.
InSided, Europees marktleider in social business technologie en Social Inc., bureau voor social media marketing en digital content, sluiten een strategische overeenkomst. Hiermee ontstaat een voor Europa unieke propositie voor branded community engagement, waarbij de volledige dienstverlening geleverd wordt.
HERE heeft voor AxiCom gekozen als pr-partner in Nederland. HERE produceert uiterst nauwkeurige kaarten (HD Maps) en combineert deze met cloud-technologie. De pr-campagne moet HERE helpen om zijn merkbekendheid in Nederland te vergroten.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!