Etcetera begint label voor brand conversation

Het nieuwe label dat content voor merken maakt, heet Daybreak.

Drie jaar geleden richtten Jerry van den Broeke en Esther Verkaaik Daybreak op, een bureau dat inspeelt op de slinkende consumentenaandacht. Etcetera neemt het bureau geheel over. Het wordt het derde label naast Etcetera en RedUrban.

Verkaaik, content operations director zegt dat Daybreak haar diensten nu versneld uitrolt bij de klanten van Etcetera. &;Eerder werkten we voor Gall&Gall, Vara en ING. Voor de grootste klant, Nestlé Europa, wordt in vijf landen dagelijks content gepubliceerd.&;

Van den Broeke, content development director: &;We geloven dat merken zoveel meer kunnen doen om hun relatie met het publiek te verrijken. Met onze editorial way of working, bouwen we een conversatiestructuur met redactieraad waar veel behoefte is.&

Dick van der Lecq: &;Waar Etcetera staat voor brandbuilding, RedUrban voor brand activation, staat Daybreak voor brand conversation. Met dit drieluik kunnen we onze klanten nog harder laten groeien.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie