Maar hij is ook verantwoordelijk voor het interne acceleratieprogramma van de Telegraaf Media Groep. Spruyt zal tijdens het congres laten zien hoe hij dit innovatieprogramma ingericht voor TMG. ‘Het bedrijf had allerlei innovaties en initiatieven, maar verspreid over het bedrijf. Dit is gestroomlijnd tot één unit: TMG Digital. Het programma hebben we nu in anderhalf jaar tijd drie keer gedraaid, voor in totaal 9 titels waaronder Speurders, GroupDeal en Relatieplanet.’
Lees het hele interview hier (premium).
Spruyt deelt tijdens het congres zijn ‘lessons learned’ en vertelt wat het onder de streep heeft opgeleverd.
Het Martech-event 2017 vindt plaats op 12 december aanstaande in Mediaplaza in Utrecht.Een dag vol digitale transformatie, nieuwe technologie en media-innovaties.
Op dit event leert u van de ervaringen van mede-marketeers, CTO’s, growth hackers, disruptors en andere movers-and-shakers. Van operationele tips en tools tot en met het structureel optimaliseren voor onzekerheid.
Naast Ernesto Spruyt kunt u ook de verhalen horen van Sander Duivestein (trendwatcher VINT), Robbert Visser (manager CRM bij HEMA), Martijn Huve (Trendata) en Anouk Beeren (directeur marketing en e-commerce Bidfood).
Bekijk het hele programma hier en schrijf u in. Er zijn nog enkele kaarten beschikbaar.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!