Nee, zegt 44 procent van de bezoekers van MolBlog: een of twee is wel genoeg. Minder, maar beter, geldt ook hier. Maar goed: wie kiest er dan?
'Helemaal niet erg, laat duizend bloemen bloeien', vond een minderheid van 23 procent.
En dan hebben we nog de groep (34 procent) die vindt dat de markt gewoon zijn werk moet doen: binnen een jaar is de helft dood of elders ondergebracht.
Geen eenduidig antwoord dus, en ik twijfel ook: er zijn verschillen in frequentie en aantallen postings op de verschillende blogs, er is verschil in diepgang en toon. Dus iedereen kan wel iets vinden dat hem of haar past.
Aan de andere kant: ook molblog groeit gewoon door. Dus ook al bestaan we al een half jaar: de top is nog niet bereikt.
De nieuwe poll gaat over het huismerk. Onlangs verscheen bij Kluwer het boek van Paul Moers over de opkomst van de Private Brands. Hij voorspelt een sterke groei van het merk van de retailer en het einde van het A-merk.
Geef je mening!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!