Energize lanceert digitale contentlabel Firestarter

Label moet merken helpen met premium content vanuit passende strategie, aldus Energize-oprichter Klaas Weima.

gaat merken helpen op het gebied van contentstrategie, het bedenken van formats, het maken van premium digitale content en het optimaliseren van resultaat.

Met 10 jaar ervaring gaat Energize niet over één nacht ijs, zegt Weima: ‘Zo publiceerden we al eerder het boek ‘Verdiende Aandacht’, ontwikkelden eigen modellen en delen ons gedachtengoed op Hogescholen en Universiteiten. Daarnaast ontwikkelden we succesvolle contentformats als CMOtalk en SparkCast.’

Weima: ‘Energize is al meer dan 10 jaar een autoriteit op het gebied van contentmarketing. Inspelend op een veranderende markt was de tijd rijp om een eigen contentlabel te lanceren. Want veel merken gaan aan de slag zonder een doordachte strategie en vullen vervolgens timelines met irrelevante content. Firestarter helpt merken met een bewezen aanpak en maakt digitale content die aandacht verdient. Met de lancering van Firestarter maken we het voor merken makkelijker om te sturen op kwaliteit.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie