Dow lanceert ‘human element’-campagne

The Dow Chemical Company (Dow) start haar wereldwijde reclamecampagne in Europa. De campagne richt zich op de economische, sociale en milieuproblemen waarmee de wereld de komende tien jaar wordt geconfronteerd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne richt zich op invloedrijke zakenmensen en belangengroepen. De nadruk ligt op ‘the human element’. Volgens Alexandra von Holzing. Directeur public affairs van Dow Europa, moet de campagne Dow weer in contact brengen met de gezichten en waarden van de mensen die het bedrijf op een positieve manier raakt. Met ‘The human element’ wil Dow haar inspanningen in beeld brengen omtrent de verbetering van leefomstandigheden.

De campagne werd vorig jaar al in de Verenigde Staten gelanceerd. De Europese versie zal tot december 2007 te zien zijn op televisie, in de gedrukte media en op het internet. De televisiecampagne wordt onder meer uitgezonden op Discovery Europe en BBC World. Daarnaast zal de campagne in tijdschriften als National Geographic en Time komen te staan. En de reclame wordt getoond op luchthavens. Sinds deze week op de vliegvelden van Brussel en Moskou, later volgen Amsterdam, Londen en Frankfurt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie