Acht prijzen zijn er gisteravond uitgereikt tijdens de vijfde editie van de Programmatic Awards in de nieuwe Amaze, de audiovisuele playground van ID&T. Er is een verscheidenheid aan winnaars.
Alle winnaars op een rij:
Programmatic Campaign Manager | 2021
Zoey Jansen – Greenhouse Group
Programmatic Rising Star | 2021
Kia Karanko – Merkle Nederland
Programmatic Sales Evangelist | 2021
Danny Kriesels – DPG Media
Most Effective Campaign | 2021
Bijenkorf Recommendation Banners – Merkle Nederland & de Bijenkorf
Branding / Awareness Campaign | 2021
Eneco Home Zonnepanelen – Eneco & Mindshare.Greenhouse
Best Digital Programmatic Omnichannel Strategy Campaign | 2021
Grip op omnichannel performance – Online Company, M2Media & Moco Museum
Innovative Format Solution | 2021
A Conversational start with Formula One – VodafoneZiggo
Tech & Measurement Solution | 2021
Instant Campaign Launcher – ICI Paris XL & Greenhouse Group
Marianne Deenik, de nieuwe voorzitter van de Via Taskforce Programmatic: 'Ieder jaar kijken we als taskforce samen met het bureau kritisch naar wat er nog beter en sterker kan. Zo hebben we dit jaar een jury per categorie samengesteld en het aantal juryleden uitgebreid naar 21 vakgenoten, die een representatieve afspiegeling van de programmatic industrie zijn. Na alle hectiek van de afgelopen anderhalf jaar en gemis aan live events wilden we dit jaar een zeer speciale Programmatic Awards- uitreiking organiseren. En dat is gelukt. Een avond vol lol en inspiratie, waarop we de specialisten met hun cases ouderwets de aandacht konden geven die ze verdienen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!