De genomineerden voor de Programmatic Awards 2020 van IAB Nederland zijn bekend. Na een eerste selectie komt de vakjury onder leiding van Anne Bouwman, Teamlead Programmatic Demand bij DPG Media, met de shortlist.
In de weken voorafgaand aan de prijsuitreiking presenteren de genomineerden van de Campagne Awards en de Solution Awards tijdens de Programmatic Awards webinars hun case aan het publiek. IAB Nederland wil hiermee de markt voorzien van inspiratie, kennis, inzicht en de mogelijkheid geven om vragen te stellen. Gratis aanmelden kan op programmaticawards.com/webinars.
Nu de nominaties bekend zijn, is het aan de branche om als publieksjury om een stem uit te brengen op de genomineerde talenten. Het resultaat van deze stemming telt voor 40 procent mee. Stemmen kan tot 10 juli 2020 op programmaticawards.com.
De digitale uitreiking van de awards is op donderdag 3 september.
De genomineerden cases en talenten in alfabetische volgorde:
Rising Star
Kefas Schut, Greenhouse
Martijn Verstege, DPG Media
Michiel Zwama, Storm Digital
Niek Custer, Reprise
Talent Campaign Manager
Maurice Scholten, Greenhouse
Robin de Wit, Refinery89
Robin Schoot, OMD
Talent Sales Evangelist
Hugo Welkers, Refinery89
Martijn Gerrits, Mediahuis
Tim Samson, Streamads
Campaign - Performance Activation
OMD Nederland - Daimler
Rituals
Wavemaker|Greenhouse - Toyota Nederland
Campaign - Branding Awareness
Dentsu Aegis - Albert Heijn
Mindshare|Greenhouse - ING
Rituals Cosmetics 2 - Store locator
Campaign - Full Funnel
Maxlead - Basic-Fit
Traffic Builders - CarNext.com
Traffic Builders - Organisatie Groep Zuid
Campaign - Innovative Format
Albert Heijn - Cloetta (brand: Sportlife)
Mediacom|Greenhouse - Volkswagen
Storm Digital - Univé Verzekeringen
Solutions - Tech and measurement
Adhese - The Adhese Suite : Ad Server, Gateway & Dale
Annalect - AdChieved
MeMo² - THX.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!