De tien startups zijn afkomstig uit zes landen en representeren verschillende e-commerce disciplines, zoals analytics, ad Tech, payments, omnichannel, marketplaces en retail & commerce.
De startups verhuizen in oktober naar Amsterdam. Daar worden ze in drie maanden, met hulp van 150 mentoren, klaargestoomd om zicht op 22 januari te presenteren tijdens Demo Day.
Aan het programma zullen vijf Nederlandse startups deelnemen.
24sessions (Nederland): maakt advies eenvoudig. Het wereldwijde online platform voor live deskundig advies.
Clickly (Portugal): maakt media-inhoud customised en interactief, en verhoogt zo de omzet en het webverkeer.
CrazyLister (Israël): levert verbluffend eenvoudig web-based design software voor alles rondom e-commerce.
Dashmote (Nederland): bundelt afbeeldingen van stock providers om gebruikers in staat te stellen om te zoeken, vergelijken en om beelden te kopen van meerdere leveranciers op één platform.
LiateR (Griekenland): is een interactieve salesoplossing voor merken en retailers in de kleding- en accessoiresmarkt. Brengt 24 uur per dag digitale 3D-ervaringen naar offline winkels.
Moneylink (Nederland): maakt gemakkelijk en veilig nieuwe en gebruikte producten verkopen via social media, blog of website mogelijk. Moneylink handelt de betaling voor je af, informeert je bij een succesvolle verkoop en helpt je desgevraagd met het verzenden.
ShopAds (Nederland): is een retail-centric reclamemodel dat retailers in staat stelt om hun inkomsten te genereren door middel van reclame, zonder verlies van verkeer en conversie.
Skace (Tsjechië): is een eenvoudige maar krachtige tool om werknemers vaak en direct te beoordelen, te motiveren en te coachen. Skace heeft performance management opnieuw uitgevonden.
StoreGecko (Verenigd Koninkrijk): zorgt voor democratisering van 'Product & Channel Information Management' voor kleine en grote e-commerce winkels.
TryLikes (Nederland): maakt meten van de mening van uw klanten gemakkelijk. De technologie van TryLikes verzamelt antwoorden op vragen, analyseert en vergelijkt de resultaten.
Met ingang van deze nieuwe lichting lanceert Startupbootcamp voor dit programma de converteerbare obligatie. Per bedrijf wordt zo tussen de €50.000,- en €100.000,- extra funding mogelijk gemaakt, naast de standaard €15.000,- seed investment die Startupbootcamp ter beschikking stelt aan elk team dat aan het programma deelneemt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!