De 56ste ‘Even Apeldoorn Bellen’ commercial speelt in op de auto van de toekomst: de self-driving car. De door DDB & Tribal Amsterdam gemaakte commercial laat zien dat, hoewel de techniek er klaar voor lijkt te zijn, Nederland er misschien nog niet helemaal klaar voor is. DDB & Tribal: 'Deze autocampagne is weer een volledig geïntegreerde campagne.'
Eerder deze week verscheen er op autoblogs een teaserfilm die het gesprek rondom de self-driving car weer deed aanwakkeren. In de film is een prototype van de self-driving car te zien op de Nederlandse snelweg A270, een testtraject voor auto-experimenten. Oplettende kijkers konden het logo van Centraal Beheer Achmea in camouflagebestickering van de testauto herkennen.
Credits
Titel: Self driving car
Klant: Centraal Beheer Achmea
Eindverantwoordelijke klant: Ellen van der Horst
Product: TVC, Addon, DRTV
Lengte in seconden: TVC 50”, Addon 10”, DRTV 30”
Bureau: DDB & Tribal Amsterdam
Productiemaatschappij: Passion Raw
Regisseur: Owen Trevor
D.O.P.: Tim Hudson
Producer: Dan Scott-Croxford, Kwok Yau
Editor: Guy Savin
Grading: Brian Krijgsman
Online: Ton Habraken, Stephen Pepper, Jeroen van Berkel
Soundstudio: Rens Pluym, Wessel-Jan van Zijderveld
Muziek: Massive Music
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!