Is de blouse online populair? Dan wordt het kledingrek blauw

Online buzz te zien in offline winkel.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Warenhuis Tyrers in het Engelse St. Helens heeft deze maand een digitaal kledingrek in de winkel staan.

Aan het kledingrek hangen verschillende stukken kleding. Boven deze stukken zijn grote bollen te zien, die zich met een blauwe kleur vullen. Hoe populairder het kledingstuk, hoe meer blauw in de bol.

Het kledingrek heeft een internetverbinding en het aantal likes op Facebook, Instagram en het aantal keer dat het product genoemd wordt op Twitter (met de hashtag ) zijn verantwoordelijk voor hoe blauw de ronde bol wordt

Britse telecomprovider O2 kwam met het digitalekledingrekidee op de proppen, nadat uit onderzoek bleek dat een op de vijf ondervraagden in het onderzoek geeft aan dat ze hun kledingkeuze laten afhangen van het feit hoe populair het op sociale media is.

;s First Digital Clothes Rail

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie