Sixt presenteert zichzelf ook in de tweede commercial als probleemoplosser.
In de nieuwe campagne gemaakt door Selmore staat een zakenman centraal die zich onzichtbaar voelt. De reden? Zijn saaie, onopvallende auto. De oplossing is, zo blijkt aan het einde van de commercial, het huren van een auto bij Sixt.
De nieuwe commercial is een vervolg op de commercial die in maart werd gelanceerd.
Credits
Creatieve directie: Poppe van Pelt & Diederick Hillenius, Jakko Achterberg & Niels Westra
Copy Writer: Bram Eigenfeld
Art Director: Louk Derks
RTV Producer: Hanneke Kampschreur & Monique van Smaalen
Account: Chantal Ebbinge en Anja Froeling
Strategie: Gijs de Bruijn
Klant verantwoordelijk: Michael Meissner, Maarten Ordelman, Chantal Nieuwlaat
Productiemaatschappij: Czar jr.
Regisseur: Jelmar Hufen
Producer: Frank de Kok
D.O.P./Cameraman: Tibor Dingelstad
Offline studio: MRTN
Offline editor: Martin Heijgelaar, Timo Vonk
Online: The Ambassadors, Ton Habraken
Grading: Brian Krijgsman
Geluidstudio: Audentity
Geluidstechnicus: Niels den Otter
Muziek: Whistle up! en Gregory Caron