Coca-Cola lanceert smart productactivatie met 360 graden video

Frisdrankmerk verrast horecaklanten met 'ontdek waar je fles je brengt'.

Coca-Cola combineert voor deze activatie twee innovatieve technologiën, te weten 360 graden video en smart scantechniek. De smartphone gebruiker wordt gevraagd naar de mobiele website te gaan en hier een foto te maken van het iconische Coke-flesje. Hierna is een korte 360° video te zien die de gebruiker uitdaagt om te ondekken &;waar je fles je brengt&;.

Doel van de smart productactivatie is, in de woorden van Coca-Cola, &;een nieuwe beleving te geven aan het drinken van Coca-Cola in de horeca&;. Meer dan 11500 horecagelegenheden doen mee aan de actie, die loopt tot en met december. Tijdens de campagneperiode zijn er in Nederland 70 miljoen Coca-Cola flesjes met actielabels in omloop. 

Voor deze winactie werkt Coca-Cola samen met een groot aantal eigen klanten, waaronder Pathé Bioscopen, Pinkpop, Hilton Hotels & Resorts. Ook zet Coca-Cola advertenties, online video’s, social media en POS-materiaal in om de campagne onder de aandacht te brengen bij de horecaklanten. 

Bureau: Noise

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie