Chapeau, chapeau

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het hoofdkantoor in Redmond, Washington kan tevreden zijn. Ik weet niet of alle voorpagina's zijn gehaald, maar het gehalte free publicity voor het nieuwe besturingssysteem was weer hoog de afgelopen dagen & weken. Ik weet het, ik draag er nu ook aan bij.
Aansluitend op het stukje hieronder over de vervaging van commercie en pers: ook bij de aandacht voor Vista kun je vraagtekens zetten.

Waarom zou je hier eigenlijk over berichten? Voorlopig moeten we allemaal op kantoor nog zwoegen met XP totdat systeembeheer besluit dat het voetvolk klaar is voor de volgende stap. En de presentatie van een nieuw besturingssysteem voor een monopolist heeft ook iets weg van Ford dat in de jaren '20 besluit om zijn T-Ford ook in een andere kleur dan zwart te produceren.
Wat drijft dus een krant of RTV-programma om hierover te berichten? Daar ben ik dan wel benieuwd naar. Het antwoord op de vraagtekens op mijn voorhoofd n.a.v. het optreden van de directeur design van Microsoft in DWDD en het optreden van DWDD-presentator Matthijs van Nieuwkerk bij de lancering van Vista in Nederland is er inmiddels al: de VARA heeft de TV-persoonlijkheid van het jaar al berispt. Niet ten onrechte.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie