(Campagne) Greenchoice & Natuurmonumenten

Energieleverancier Greenchoice is deze week begonnen met de campagne ‘Krijg jij ook energie van de natuur?’

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Drie klanten van laten zien uit welke duurzame bron zij hun stroom krijgen en roepen de rest van Nederland op om de natuur te beschermen als bron van die energie.

Greenchoice wil in 2017 100 procent groene stroom van eigen bodem leveren. Dat kan alleen als mensen overstappen op stroom uit zon, wind, water en duurzame biomassa, meent de energieleverancier. Greenchoice doet voor elke overstapper een donatie aan natuurbescherming.

Energieleverancier Greenchoice en Natuurmonumenten werken sinds eind 2012 samen om het opwekken van groene energie in Nederland te bevorderen. De eerste actie was het gezamenlijk inkopen van 10.000 zonnepanelen. Ook organiseerden Greenchoice en Natuurmonumenten informatiemiddagen over het zelf opwekken van energie.

De campagne bestaat uit print, tv-commercials en online.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie