Bruynzeel Keukens kiest voor Being There

Being There gaat helpen om met activerende campagnes de omschakeling te maken naar waardeproposities in plaats van kortingsacties.

Bruynzeel koos het bureau na een kennismakingsopdracht. &;We zoeken een betrokken, activerend bureau dat echt met ons samenwerkt&;, zegt Helen van Trierum, marketingdirecteur bij Bruynzeel Keukens. &;We hebben ons huiswerk goed gedaan en veel kennis van het merk. Daar hoort een bureau bij dat daar goed gebruik van weet te maken.&

Robrecht Stoekenbroek, strateeg bij Being There: &;Bruynzeel Keukens is een sterk, Hollands merk met een overtuigend merkverhaal. Aan ons om dat in campagnes samen met Bruynzeel Keukens over het voetlicht te krijgen.&

Onlangs ging de eerste campagne live. Met &;De keuken die werkt&; gaat Bruynzeel Keukens terug naar de oorsprong van het merk. De keuken als werkruimte en het hart van het huishouden. In de campagne spelen drie echte klanten van Bruynzeel Keukens de hoofdrol en zie je de metamorfose in 30 seconden van de oude keuken, naar de nieuwe keuken die maximaal voor ze werkt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie