Eerder werkte Van der Rijken ruim acht jaar als creative director bij NOISE, waarvan vijf jaar als partner. Daar werkte hij met klanten als Coca-Cola, Het Rode Kruis, ING en FrieslandCampina. Daarvoor werkte Van der Rijken periodes bij TBWA/Tequila, Qi en Fabrique.
‘BrandBase is zich snel en breed aan het ontwikkelen en daar ga ik aan meebouwen.', aluds Van der Rijken over zijn overstap. 'Ik werd getriggerd door het credo “We make people smile”. BrandBase is gespecialiseerd in slimme off- en online activatieprogramma's, met veelal een live component. Hierdoor creëer je als merk een waardevolle ervaring bij je doelgroep. Door deze activaties op een aantrekkelijke wijze in beeld te brengen, zorg je dat een grotere doelgroep dezelfde positieve merkervaring geboden wordt.’
Door groei op bestaande klanten en enkele nieuwe opdrachtgevers was er binnen BrandBase behoefte aan een ervaren creative director. Directeur Marvin Pupping: ‘Wij creëren vaak omvangrijke activatieprogramma’s waarbij een groot idee een crossmediale invulling krijgt. De ervaring van Martijn, ook op het gebied van online, past hier heel erg goed bij en hij kan onze activaties weer een stap verder brengen.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!