De campagne is het eerste werk van this that + the other voor Beemster sinds de start van de samenwerking eind september.
Beemster wil met de nieuwe campagne zijn naamsbekendheid onder 50-plussers vergroten. Volgens het kaasmerk moeten mensen de gedachte loslaten dat ouder worden achteruitgang betekent. Het leven wordt juist beter, doordat mensen met de jaren niet alleen tevredener en zelfverzekerder worden, maar ook blijer en gelukkiger.
‘Het imago dat adverteerders in campagnes voor 50-plussers schetsen, komt dikwijls niet overeen met het beeld dat ze van zichzelf hebben’, stelt Edith Janson, eigenaar en head of strategy van this that + the other. ’50-plussers zijn geen suffe, oude mensen die moeite hebben met het bedienen van hun telefoon. Om de doelgroep in zijn kracht te zetten is het geluid van deze campagne zeer welkom en was het voor ons een dankbaar thema om aan te werken.’
De 360-graden campagne is sinds 2 november te zien online, op de winkelvloer, in abri’s en advertenties en als sponsor van het RTL-weer.
Credits
klant: Nicole van Gorp, Kristine van de Velden, Martine Oortwijn
bureau: this that + the other
fotografie: Robin de Puy (Unit)
regie: this that + the other
productie: Francine van der Lee, Jony van Hees
dop: Gabor Deak
edit: Fono
grading: George Balatoni
VFX: Storm postproductie
sound: Kaiser Sound