Alle themadagen komen samen op Burendag

Blauw Gras ontwikkelt een campagne voor het Oranje Fonds en Douwe Egberts

Blauw Gras wil Burendag onder de aandacht te brengen als het sociaalste feestje van het jaar. Burendag is een initiatief van het Oranje Fonds en koffiemerk Douwe Egberts. Het is een jaarlijks terugkerend feest op de 4e zaterdag in september waarop veel mensen iets goeds doen voor elkaar.

Geen dag zonder thema
Burendag staat steevast op de 'speciale dagenkalender' van marketeers, net als moederdag, pannenkoekendag en kattendag. Dat bracht bureau Blauw Gras op een idee. 

Interesses delen
Het concept achter de campagne is dat voor mensen met verschillende interesses, verschillende themadagen relevant zijn. Zo is voor iemand met een grote interesse in katten nationale kattendag een belangrijke dag, waar andere buren misschien weer blaasmuziekdag vieren. Binnen Burendag komen al deze interesses samen: het maakt niet uit waar je nu precies van houdt, het gaat erom dat we buren zijn en interesses met elkaar kunnen delen.

In 2017 wordt Burendag op 23 september gevierd. Alle buurten van Nederland kunnen zich ervoor aanmelden via www.burendag.nl

Credits:
Bureau: Blauw Gras
Klant: Oranje Fonds
Verantwoordelijk bij Oranje Fonds: Nerina Vilchez / Marcel van Spronsen
Concept en creatie: Shaun Voogd en Jesse van Hoefen Wijsard
Account: Dyon Verstegen en Erjon Tuenter
Designer: Jordi van Putten
Productiebureau: CLIFF
Regisseur: Jonathan Smit
Uitvoerend producer: Denise Slot
Art director: Kim Verduijn
DOP: Jorrit Garretsen
Gaffer: Michel IJzerman
Visagist: Mariska Kuijper
Editor: Jonathan Smit
Voice-over: Pim Veth
Geluid: Postoffice

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie