Na eerdere presentaties in Parijs en Milaan vond vorige week de Nederlandse introductie van The Sub in Amsterdam plaats.
De lancering werd groots aangepakt met een spectaculaire introductie aan het IJ in Amsterdam Noord, in gezelschap van onder anderen Marc Newson (designer van The Sub), Mark van Iterson (Global Head of Design bij Heineken), Alexis Nasard (President Western Europe en Global CMO bij Heineken), Valerio Zeno, Winston Gerschtanowitz, Boris Veldhuijzen van Santen, Willem de Bruin en vele anderen.
Heineken hostess met hapjes.
Een batterij Subs staat klaar om de gasten te voorzien.
Bram Westenbrink (Marketing Directeur Heineken Nederland, links) en Roeland Fernhout, de host van de avond.
Winston Gerschtanowitz giet een versgetapt glas achterover.
Dat zie je niet elke dag in Amsterdam. THE SUB kwam aan land met een onderzeeër.
Vlnr: Pablo Chabot (Senior Brand Manager Heineken), Mark van Iterson (Global Head of Design & Concept bij Heineken) en Paul Tholen (Brand Manager Heineken).
De muzikale omlijsting was Heineken 'huisband' ‘The Originals’. De mannen waren er ook bij in het Holland Heineken House in Turijn, Beijing en Vancouver.
Het launch event in groen schemerlicht.
Bram Westenbrink (marketing directeur Heineken Nederland, rechts) proost met Marc Newson, de vormgever van THE SUB
Newson bedacht ook THE TORP, een tweeliterfles om THE SUB mee te vullen.
Annemieke Mol (Teammanager E-Business Heineken, lilnks) en Kim Verheij (Contentmanager Digital Media Heineken)