Met het event, ‘The Power of Creativity’, willen ADCN en Starcom kennis delen over marketing creativiteit en creative leadership bij adverteerders stimuleren.
Het doel van het event is om marketeers te laten zien hoe creativiteit kan bijdragen tot groei, innovatie en transformatie van je merk en business. Samen met experts uit verschillende disciplines worden de belangrijkste trends en meest creatieve en impactvolle marketingprojecten van over de hele wereld geanalyseerd en bediscussieerd.
De experts zijn Mark van Iterson (Global Design Director van Heineken), Antoinette Hoes (CEO van Wunderman Amsterdam), Peter de Lange (Creative Director van Lemz en Jurylid Cannes Lions 2016) en Joris Lak (Strategy Director van Starcom). Zij bespreken werk uit verschillende disciplines – advertising, design, digital, media en entertainment.
ADCN-directeur Dinesh Sonak: 'Alle CMO's in de wereld zijn het er over eens dat creativiteit en creatief talent de belangrijkste middelen zijn om strategische en complexe uitdagingen te lijf te gaan. Toch missen veel marketing- en brandmanagers de ervaring, kennis en vaardigheden om op Champions League niveau leiding te geven aan de creatieve kant van marketing. ADCN wil met het nieuwe trainingsprogramma ‘The Creative Marketer’ een generatie marketeers opleiden tot creative marketing leaders. Dit moet leiden tot meer creative excellence, impact en dus ook ROI op je marketinginvesteringen. Dit event is een eerste in een serie van inspiratie events en trainingen voor leergierige marketeers die topcreativiteit willen bedrijven.'
‘The Power of Creativity’ is op donderdag 13 oktober van 15.30u tot 18.00u. Geïnteresseerde marketing-, brand- en communicatiemanagers kunnen zich (gratis) aanmelden via Eventbrite of via georgine@adcn.nl.
Het event wordt georganiseerd in samenwerking met Orange Lions, KPN en Artis.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!