Abercrombie & Fitch voor de daklozen!

Zal aan mijn leeftijd liggen, maar wat een eng merk is Abercrombie & Fitch toch.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met het officieuze motto: 'We willen alleen perfecte mensen in de maatschappij'. Geen kleding voor niet hippe kids of, godverbeten, dikke kinderen (en dat in de VS...).

In bekende ceo Mike Jeffries (zelf niet moeders mooiste...) al: ‘Because good-looking people attract other good-looking people, and we want to market to cool, good-looking people. We don’t market to anyone other than that.’

Eerder deze maand werd in een artikel van bekend dat ceo Mike Jeffries 'liever geen dikke vrouwen in zijn winkel ziet shoppen', ‘People who wear his clothing should feel like they're one of the “cool kids”.'

Business Insider schrijft: 'Abercrombie is sticking to its guns of conventional beauty, even as that standard becomes outdated.'

Mashable schrijft dat zijn Jeffries’ opmerkingen viral gingen. Amerikaanse schrijver Greg Karber verzon er iets op. Hij zegt tegen dat hij die negatieve energie in een positieve sociale daad wilde veranderen.

Hij roept in een video op mensen hun Abercrombie & Fitch-kleding aan dak- en thuislozen te doneren, via daklozenopvang en dit te delen via sociale media met de hashtag .

Want Abercrombie & Fitch moet 'the world's number one brand of homeless apparel' worden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie