Van Brussel heeft een achtergrond in de journalistiek en veel kennis van het Nederlands medialandschap. De afgelopen jaren was hij daarnaast als projectmanager en juridisch adviseur betrokken bij een publiek-private samenwerking in Tanzania.
Livestro werkte drie jaar als medewerker in de Tweede Kamer voor Halbe Zijlstra (VVD), waar hij zich bezig hield met de Nederlandse energie- en zorgsector en het hoger onderwijs. Ook had hij zijn eigen adviespraktijk in de energiesector, IT en telecom en de cultuur. Livestro was eerder werkzaam als freelance journalist voor HP/De Tijd.
Corporate aanwinsten
Weber Shandwick vergroot daarnaast haar corporate-praktijk met Marieke Bakker en Rob Hermans. Bakker wordt in het corporate communications-team verantwoordelijk is voor het beheren en opzetten van sociale-mediacampagnes en online communities. Marieke Bakker deed uitgebreide ervaring op als mediaproducer voor onder meer voor ABN Amro KPN, ProRail, Menzis en Oxfam Novib.
Rob Hermans voltooide eerder dit jaar IBCoM, een Engelstalige communicatieopleiding aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Hij deed ervaring op in bedrijfscommunicatie en de journalistiek. Gedurende zijn uitwisseling aan de University of Mississippi specialiseerde hij zich in corporate pr en werkte mee aan diverse lokale campagnes.
Geïntegreerd advies
Met de uitbreiding versterkt Weber Shandwick Nederland de kennis, capaciteit en het netwerk van haar public affairs- en corporate teams. 'Er is een sterk toenemende behoefte aan een cross-practice aanpak, waarbij onze klanten een geïntegreerd advies van pa, pr en corporate communicatie vragen', aldus Annick Boyen, managing director Weber Shandwick Nederland
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!