Met de campagne lanceert Wrangler de nieuwe herfst- en winterlijn. Daarnaast vormt de campagne de aanloop voor het nieuwe consumentenplatform Wrangler Born Ready.
Het jeansmerk wil met de campagne mensen motiveren tot een 'betere' lifestyle, uiteraard op de Wrangler-manier. Dat doet Wrangler door op afbeeldingen twee tegenovergestelde lifestyles naast elkaar te zetten. 'We willen ons fans en nieuwe consumenten inspireren om het leven én de ziel van het merk te vieren', aldus Ilaria Pasquinelli, brand marketing lead Wrangler Europe.
De campagne is te zien op sociale media en ‘out-of-home'-uitingen door heel Europe. Het geïntegreerde mediaplatform Wrangler Born Ready wordt tegen het einde van september gelanceerd.
Credits
Klant: Wrangler Europe
Marketing lead - Ilaria Pasquinelli
Bureau: WE ARE Pi
Business Lead – Alex Bennett Grant
Creative Director - Barney Hobson
Creative Director - Rick Chant
Design Director - Nessim Higson
Art Director – Kaz Salemink
Strategy Director - Jessica Perri
Strategist - Andrea Van Den Bos
Executive Producer – Kimia Farshidzad
Producer - Ekaterina Golovkina
Project manager – Ambar Surastri
Account Executive – Hollie Beever
Production - Pi Production