Een bezoek aan NYC afgelopen weekend geeft een adrenalinestoot. Wat een goede energie op de winkelvloer! Medewerkers die enthousiast zijn en weten waar ze het over hebben. Dat in combinatie met een onverwachte attentheid van heb ik jou daar. Dan is winkelbezoek weer heel erg leuk. Je wordt er bijna achterdochtig van maar dat geeft meer aan hoe we in de loop der tijd afgedreven zijn van hoe het zou moeten zijn.
Naar de folders.
Vomar is de winnaar van deze week. Als 'enthousiastic expert' pakken ze even stevig uit met BBQ-vlees. Veel keuze in het Vomar-eigen jargon van VERS VOORDEEL en 'Combineer en profiteer'.
Verder een overzichtelijk reeks van sterke aanbiedingen. Alleen de 'Partijvoordeel'- pagina's doen wat pijn aan de ogen. Daar wordt het een rommeltje alsof dat moet bij Partijvoordeel.
Verliezer is Livera. 'This is the moment' zou je toch moeten zeggen! 'Live life, love SUMMER!' is de tekst op de cover. Dat klinkt nog goed. Het beeld bestaat echter uit een model waar het 'Live life, love SUMMER!'-gevoel bepaald niet vanaf spat. Gemonteerd voor een stockfoto van een tropisch zeetje. Binnenin een pack-shot parade. Hier laat de connaisseur van de badmode een grote kans liggen. Geen energie, geen enthousiasme, geen zomer. Jammer.
Extra noemen we nog MediaMarkt die op een tenenkrommende manier het bestaan van 50 winkels viert. Vier het echt of vier het niet denk ik dan.
Met een wekelijkse verkiezing van de beste en slechtste huis-aan-huis folder willen Thijs Hagenberg en ik de kwaliteit verbeteren.
Zie hier de uitslag van vorige week
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!