Premium

Videcompagne voor nieuw Candy Crush-spel van King

Grote (online) campagne voor Candy Crush Soda Saga.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

King lanceerde vorige week in samenwerking met Facebook een videocampagne voor hun nieuwe spel Candy Crush Soda Saga. In één dag bereikte King via Facebook bijna 100 miljoen mensen. Zeventig procent zag de campagne voor het zusterspel van Candy Crush via mobiel.

De branded video&;s zijn gericht op mannen en vrouwen ouder dan 21 in zeven landen: Australië, Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Canada, de Verenigde Staten en Brazilië. 

Voor deze campagne produceerden King, WCRS en de Facebook Creative Shop 9 video&;s, waaronder In de campagne wordt ook offline reclame ingezet. In grote steden wereldwijd wordt bijvoorbeeld buitenreclame ingezet op onder andere bussen, treinen en stations.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie