VanOsblog

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Wat is er toch aan de hand met die bloggers op Commlog? De rel rond Ravoo was nog niet gesust of Jan Schinkelshoek stapte uit het vak en koos voor het CDA. En nu is Michael van Os, gastblogger van het eerste uur, in het nieuws. De reden: . Een blog over reclame voor consumenten. Initiatief van Van Os. Bij Adformatie zijn ze er niet blij mee. Ze zien het als een concurrent van Adfoblog: een blog over reclame voor vakgenoten. Van Os zweert dat hij zich louter op de consumentenmarkt zal richten. 'Ik mik op geïnteresseerden van buiten de branche. Ik ben meer een publieksblad. Branchegenoten hebben wat ik schrijf al lang ergens anders gezien. Overschat mij niet. Ik ben een éénpitter. Ik heb geen redactie van tien man, zoals Adformatie’, vertel hij aan de Volkskrant.

Bij Adformatie zijn ze daar nog niet zo zeker van. Hoofdredacteur Leon Bouwman tegen de Volkskrant: ‘Michael kan de wereld waarin hij groot is geworden blijkbaar moeilijk loslaten. Hij verzekert ons ook dat hij niet wil concurreren met Adfoblog. Dat hij zich op consumenten en niet op vakgenoten richt, maar die scheidslijn is moeilijk aan te brengen. Is de gewone consument geïnteresseerd in een boek dat beweert dat veertig procent van de reclame weggegooid geld is? En als die er zijn, weten ze de weg naar Adformatie online en Adfoblog ook wel te vinden.’

Kijk en vergelijk: en

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie