China krijgt de eer van de eerste versie met 'trilbediening': als hij overgaat, hoef je alleen even te schudden en je neemt automatisch op. Ook is-ie, zoals velen al hoopten en verwachtten, 3G, wat een aanzienlijke snelheidsverbetering bij het surfen belooft. Een derde in het oog springende verbetering is de prijs: net iets onder de 200 Euro, ongelockt.
De campagne wordt ondersteund via pers en TV-commercials, en Apples bekende slogan 'Think Different' is alomtegenwoordig.
Oh ja, nog twee laatste verschilletjes met de eerste generatie iPhone: niet alleen de meeste onderdelen, maar de hele telefoon wordt in China geproduceerd. En niet door Apple.
Na het aanschouwen van dit voorbeeld van aperte merken- en modellenroof, op klaarlichte dag en ondersteund door een heuse massamedia-campagne, vraagt men zich in gemoede af hoe serieus China's herhaalde beloftes om piraterij en merkvervalsing nu eens goed aan te pakken moeten worden genomen...
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!