Vanaf heden is het ook op de internationale themazender Travel Channel mogelijk om via de techniek van local ad-insertion, Nederlandse TV campagnes uit te zenden. Internationale broadcaster Scripps Network heeft de exclusieve exploitatie van de reclamezendtijd van haar televisiezender Travel Channel ondergebracht bij Triade Media.
Triade Media meldt dat Travel Channel in heel Nederland is te ontvangen via alle grote distributeurs (o.a. ZIGGO, UPC, KPN, Caiway). Triade Media: 'De zender is veelal te ontvangen via pluspakketten van deze distributeurs, waardoor ruim 2 miljoen huishoudens Travel Channel kunnen zien. Travel Channel is al meer dan 14 jaar actief in Nederland. Maar het is pas dit jaar voor het eerst toegankelijk geworden voor reclamecampagnes gericht op de Nederlandse kijker.'
Over Travel Channel
Travel Channel is de bekendste internationale zender van reisprogramma’s. Travel Channel biedt praktisch advies bij het selecteren en plannen van echte vakanties. Kijkers hoeven alleen maar in een luie stoel plaats te nemen om plaatsvervangend te genieten van fascinerende locaties in het gezelschap van sympathieke presentatoren van overal ter wereld. Voor een volledig overzicht van de programmering verwijzen we naar de site: www.travelchanneltv.nl
Over Triade Media
Triade Media is een onafhankelijk media-exploitatie bedrijf dat verantwoordelijk is voor de verkoop van content en media voor verschillende mediabedrijven. Triade Media exploiteert reeds de zendtijd voor de volgende zenders: Sport1, Eurosport, Cartoon Network, JIMJAM, CNN, NostalgieNet, 13TH Street, SyFy Universal, E! Entertainment, HISTORY, Xite, 538TV, SLAMTV en OUTTV. Zie voor meer informatie over Triade Media: www.triademedia.nl
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!