Kledingmerk 2-Pack heeft sinds deze week een 'T-shirt abonnement'. Een paar keer per jaar krijgt de geabonneerde shirts thuisgestuurd. Met een deel van de opbrengst worden goede doelen gesteund, meldt het ANP.
2-Pack heeft twee verschillende abonnementen, een 'basic' en 'exclusive'. Het Basic abonnement bestaat uit twee witte of twee zwarte T-shirts met korte mouw in één verpakking, de zogeheten 2-pack van 2-Pack. De 2-pack wordt voor zestig euro vier keer per jaar geleverd.
Het Exclusive abonnement bevat acht 'trendy' modellen. De T-shirts zijn gebaseerd op een thema. De winkelwaarde van de T-shirts is gemiddeld 34,95 euro. Bij een aantal T-shirts gaat de opbrengst naar een goed doel. Een Exclusive abonnement begint bij 140 euro per jaar.
De shirts zijn gemaakt van duurzame materialen, zegt mede-eigenaar Elwin Hulscher. 'We willen niet alleen maar shirts maken, maatschappelijke betrokkenheid is heel belangrijk voor ons.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!