T-Mobile pakt uit met live Radio 538-programma op wielen

Afgelopen zaterdag werd 'Dance Department' uitgezonden vanuit een rijdende bus via het 4G-netwerk.

De activatie maakt onderdeel uit van de T-Mobile-campagne &;&;. tekent voor de realisatie van de campagne.

In het radioprogramma draaide DJ-duo Sunnery James en Ryan Marciano enkele livesets en werden luisteraars via sociale media actief betrokken met . Uiteindelijk koerste de - als studio ingerichte - bus richting Nijmegen om enkele feestvierders te verrassen met een gastoptreden.

Technici van de telecommer en 538 hebben maanden aan voorbereiding nodig gehad om de uitzending via het 4G-netwerk te kunnen realiseren.

Over twee weken krijgt de campagne een vervolg met een game-editie. Twee bussen met BN&;ers en YouTube-sterren zullen live een FIFA16-toernooi streamen. De campagne zal enkele dagen voor de livestream worden aangejaagd via sociale media.

De aftermovie van &;Dance Department 4G&; is te zien op de sociale kanalen van Radio 538.

Credits
Bureau: Etcetera i.s.m. Radio 538
Creatie: Raymond van Schaik, Massimo van der Plas
Strategie: Bas Vroonland
Business Director: Danny van de Wetering
Productie: Roel Grijspaardt, Daniel Vinig
Technische realisatie: Radio 538, T-Mobile, 12Connect
Event productie: Tribe Company
Casefilm productie: Vigics
Mediabureau: Mediacom
T-Mobile: Rindert de Lange, Martijn Jaartsveld, Janneke Bakker

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie