De activatie maakt onderdeel uit van de T-Mobile-campagne 'Ons nieuwe 4G-netwerk geeft Nederland meer'. Etcetera tekent voor de realisatie van de campagne.
In het radioprogramma draaide DJ-duo Sunnery James en Ryan Marciano enkele livesets en werden luisteraars via sociale media actief betrokken met #DD4G. Uiteindelijk koerste de - als studio ingerichte - bus richting Nijmegen om enkele feestvierders te verrassen met een gastoptreden.
Technici van de telecommer en 538 hebben maanden aan voorbereiding nodig gehad om de uitzending via het 4G-netwerk te kunnen realiseren.
Over twee weken krijgt de campagne een vervolg met een game-editie. Twee bussen met BN'ers en YouTube-sterren zullen live een FIFA16-toernooi streamen. De campagne zal enkele dagen voor de livestream worden aangejaagd via sociale media.
De aftermovie van 'Dance Department 4G' is te zien op de sociale kanalen van Radio 538.
Credits
Bureau: Etcetera i.s.m. Radio 538
Creatie: Raymond van Schaik, Massimo van der Plas
Strategie: Bas Vroonland
Business Director: Danny van de Wetering
Productie: Roel Grijspaardt, Daniel Vinig
Technische realisatie: Radio 538, T-Mobile, 12Connect
Event productie: Tribe Company
Casefilm productie: Vigics
Mediabureau: Mediacom
T-Mobile: Rindert de Lange, Martijn Jaartsveld, Janneke Bakker
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!