Is er nog een duidelijk onderscheid te maken tussen pr en social? En moeten beide niet veel intensiever samenwerken met creatie? Met deze vragen in de hand lanceert digitaal reclamebureau SuperHeroes Amsterdam een nieuw pr-bureau 'digital first' met de naam GreatQuestion!
Pr een zetje
Reden voor het nieuwe bureau is de stijgende vraag bij klanten naar een gecombineerde aanpak van pr en social, aldus Django Weisz Blanchetta, managing director van SuperHeroes.'Ook willen we met onze creativiteit de vaak traditionele pr een zetje naar voren geven. Digital first is in onze ogen niet anders dan "van deze tijd". Of voor sommige merken misschien wel "hoog tijd".
GreatQuestion! richt zich op influencers in brede zin, van pers en bloggers, tot de individuele influencer 'binnen zijn of haar eigen sociale kring'.
Jij en ik
Het nieuwe bureau wordt geleid door Paula den Dunnen, voorheen onder meer communicatiedirecteur bij Tesla Europe en directeur bij Zeno Group/Edelman. Volgens haar breidt GreatQuestion! 'pr uit tot op het niveau van jou en mij'. Het bureau zegt een eigen aanpak te hebben waarin pr, sociale media en events zijn geïntegreerd.
GreatQuestion! bestaat uit zeven personen en verzorgt onder meer de pr- en social voor LG Electronics Benelux.
Foto: Django Weisz Blanchetta, SuperHeroes (l) en Paula den Dunnen
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!