Premium

Selmore geeft humoristische Prominent-commercial vervolg

Ditmaal gaat de werkdag van een museumsuppoost niet over rozen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de draaide het om een basisschooljuf die haar leerlingen een plezier wilde doen met een dagje speeltuin. Ze kreeg echter zelf geen moment om &;even rustig te zitten’.

Met de nieuwe film gaat in dezelfde stijl verder, maar dan met een museumsuppoost in de hoofdrol. De bezoekers van zijn museum vinden het maken van de leukste selfie echter belangrijker, dan de aanwezige kunst. Met het nodige ‘kunst-en-vliegwerk’ gaat er niets kapot, maar verlangt de man aan het einde van de dag naar zijn rustmoment.

De commercial is vanaf 5 oktober te zien op televisie en online.

Credits
Klant: Prominent
Bureau: Selmore
Creatieve directie: Niels Westra & Jakko Achterberg
Copy Writer: Niels Westra
Art Director : Jakko Achterberg
RTV Producer : Monique van Smaalen
Account : Anja Froeling, Nicole Ameling
Strategie : Anja Froeling
Klant verantwoordelijk: Marcel Aalders, Peter Groothuis, Rebecca van de Beek
Productiemaatschappij: Annomann
Regisseur : Jeroen Annokkee
Producer : Robbert Aschermann
D.O.P./Cameraman : Rutger Storm

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie