Nieuwe Klene-mixlijn geïnspireerd op de snoeppot

Designbureau SOGOOD heeft de verpakkingen voor een nieuwe mixlijn van Klene ontwikkeld.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Volgens Michiel Goedvolk, group brandmanager bij Perfetti Van Melle wil de consument graag variatie en daarom komt Klene daarom nu met een nieuwe mixlijn: ‘Klene heeft een uitgebreid assortiment van verschillende dropjes. De mixlijn bevat niet alleen een zoete en zoute variant, maar ook een mix waarin de beroemde Muntdrop en Mentos tezamen komen.’ De nieuwe verpakkingen zullen in de winkel beschikbaar zijn vanaf week 19

Edwin Visser, directeur van SOGOOD: ‘Erg leuk om weer eens een nieuwe lijn voor Klene neer te zetten. We hebben gekozen voor de thematiek van de snoeppot, dat goed past bij het mix-idee. Het is een volwassen propositie geworden waarvan we veel verwachten. Interessant om ook eens te werken aan een dual branding project binnen Perfetti Van Melle.’

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie