De bedoeling is om prominenten uit de politiek en de marketingcommunicatiebranche met elkaar in contact te brengen en met elkaar van gedachten te wisselen. De eerste editie van Reclamepoort is gewijd aan het belang van zelfregulering voor de branche.
De BVA-nieuwsbrief meldt over Reclamepoort van 26 maart: ‘steeds vaker klinkt in het maatschappelijk en politiek debat het geluid dat het inperken of reguleren van reclame kan bijdragen aan algemene maatschappelijke doelstellingen, zoals het bevorderen van de volksgezondheid of het tegengaan van wangedrag. De reclamebranche werkt voortdurend aan het zorgvuldig inhoud geven aan zijn (eigen) maatschappelijke verantwoordelijkheid. Bestuurders uit de reclame-industrie en politici gaan tijdens deze informele bijeenkomst in debat over de betekenis van de reclame-industrie voor overheid en maatschappij, en de belangrijke rol die zelfregulering inneemt.’
De bijeenkomst zal onder leiding staan van Tom Kok, bestuurslid van CMC en DDMA voorzitter. Leden van BVA, leden van VEA, DDMA en SPOT zijn welkom bij Reclamepoort.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!