Negen ADCN ‘designlampen’, PROUD en Millford tweemaal bekroond

In de categoriën Verpakking en Grafisch Design zijn tijdens de uitreiking van de ADCN jaarprijzen negen ‘lampen’ uitgereikt voor marketing design.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De ADCN-lampen zijn op 31 maart uitgereikt in de hoofdstedelijke poptempel Paradiso. In totaal mochten de designers vijf keer zilver en vier keer brons ophalen. Zeven van de negen design-bekroningen vielen in de categorie Verpakking.  In die categorie waren 40 inzendingen, waarvan er 16 werden genomineerd. PROUDdesign en Millford ontvingen beide twee lampen: brons én zilver.

Binnen de categorie Grafische Vormgeving werd 46 keer ingezonden, waarvan 14 keer in de deelcategorie Grafische Vormgeving. Ondanks het grote aantal inzenders werden slechts twee zilveren bekroningen toegekend.  De deelcategorieën Motion Graphics, Ruimtelijk design, Huisstijlen en Andere Design-toepassingen leverden geen winnaars op. In de categorie Huisstijlen werd zelfs geen enkele inzending genomineerd.


Verpakking

Zilver

•Eerste hulp, PROUDdesign, Schulp

•Vogelhuisjes, Millford, Agri Retail

•Gereedschap, VBAT, Gamma

Brons

•Bevroren fruit op een stokje, PROUDdesign, Hero

•Hands Off My Chocolate, Yellow Dress Retail, Hands off

•Tafelsauzen, Millford, Verstegen

•Take away, SOGOOD, Hema

 

Grafische Vormgeving

Zilver (deelcategorie Grafische Vormgeving)

•Naar Inkt Vissen, Today Designers (eigen initiatief)

•Space, DDB & Tribal Amsterdam/RAPP, KLM Royal Dutch Airlines     

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie