LinkedIn komt met gesponsorde updates

LinkedIn heeft sinds vandaag gesponsorde updates, ‘een nieuwe manier voor merken om relaties op te bouwen met volgers en niet-volgers op het netwerk’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met kunnen bedrijven zakelijke content, zoals video’s, presentaties en productnieuws, promoten via de newsfeed van LinkedIn-leden. LinkedIn: ‘Hierdoor kunnen bedrijven het bereik van hun bedrijfspagina vergroten en met nieuwe doelgroepen in contact komen.’

Gesponsorde updates worden weergegeven in de newsfeeds op de LinkedIn-homepage van leden en worden aangemerkt als ‘gesponsord’. De updates verschijnen zowel op desktop, tablets en mobiele telefoons en zijn beschikbaar op basis van CPM of CPC via een veilingsysteem. Bedrijven kunnen de effectiviteit van hun updates door middel van analytics volgen en eventueel realtime aanpassen.

LinkedIn: ‘De combinatie van organische en gesponsorde content in de newsfeed van leden zorgt voor een optimale gebruikservaring. LinkedIn-leden kunnen met de “like”-, “share”- en”‘comment”-opties reageren op de content en er voor kiezen het betreffende bedrijf te gaan volgen.’

Mercedes-Benz, Capgemini en General Electric zijn de eerste merken die gebruikmaken van LinkedIn’s gesponsorde updates.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie